Új autószalon nyílt Miskolcon
2016. május 3. (kedd) 23:41Tavaly év végéig minden ŠKODA márkakereskedés teljesen megújult kívülről, 2018 végéig pedig az átépítés belül is megtörténik és a jelenlegi arculatot korszerű dizájn váltja fel. A márkakereskedéseket ezt követően a világos, áttekinthető, egyszerű formák, a harmonikus színvilág, a moduláris dizájnelemek és modern világítási koncepció jellemzik majd. Ennek a folyamatnak a legújabb állomása a Miskolc Autó május 3-i megnyitása, mellyel Közép Európa – és természetesen Magyarország - legnagyobb, teljesen megújult ŠKODA márkakereskedése jött létre.
Az új miskolci márkakereskedés bemutatótermének alapterülete 700 négyzetméter, mely az 1.600 négyzetméteres telephely központjában áll. A ŠKODA mellett a Volkswagen-csoport másik 5 márkáját – a Volkswagent, az Audit, a SEAT-ot, a Volkswagen Haszonjárműveket és a Das WeltAuto használtautó márkákat – is képviselő Miskolc Autó 61 munkatársa közül 17 foglalkozik a cseh márka értékesítésével és szervizelésével. Az új külső- és belső dizájn szerinti formai elemeknek megfelelő szalonban egyszerre kilenc autó bemutatására van lehetőség. A szerviz szolgáltatás a korszerű, 7 emelővel és 2 villamossági állással felszerelt szervizben folyik, melyet vizsgasorral és autómosóval is felszereltek. A Miskolc Autó ŠKODA márkakereskedése is teljeskörű szolgáltatásokkal várja a cseh márka partnereit. Szakembereik az értékesítés és a szerviz mellett bérautó szolgáltatással, finanszírozási ajánlatokkal, biztosítási – és kárügyintézéssel, gumiszervizzel, és a Das WeltAuto garanciális használtautó szolgáltatásaival is kiegészíthetik ajánlataikat.
„Új ŠKODA bemutatótermünk letisztult, logikusan felépített bemutatóteremben, tágas, átlátható és ügyfélbarát környezetben működik. Ez kifejezi azt a technológiai irányt, amit ma a ŠKODA márka az ügyfeleinek nyújt. Úgy gondoljuk, hogy minden feltétel adott a sikeres működéshez, a terveink szerinti …. eladott autómennyiség eléréséhez – mondta Sándor Attila ügyvezető, aki 2010 óta üzemelteti Miskolcon a 6 márka értékesítését valamint szervizelését ellátó, sikeresen működő márkaképviseletet.
Az új miskolci ŠKODA márkakereskedés megnyitóján jelen volt Demeter Ervin, Borsod-Abaúj-Zemplén megye kormánymegbízottja, Eppel János, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója, Sándor Attila márkakereskedés-vezető és Pfliegler Péter, Miskolc Megyei Jogú Város alpolgármestere.
Az új ŠKODA márkakereskedések dizájnjában a homlokzat felületei jobb láthatóságot biztosítanak nappal és éjszaka egyaránt. Az új homlokzat, fehér és antracit szürke, azaz világos és sötét színek harmóniája jelzi az új idők hangulatát, amelyben elmaradhatatlan szerephez jut a zöld homlokzati csík, a ŠKODA alapszínével. Ilyen színű a bejárati modul is, amely a harmadik kötelező jellemzője az arculati váltásnak. A márka-arculat frissítése az új márka-oszlopokkal kezdődött, a pilonok fehér és zöld színben, alulról világító LED-ekkel jelzik a márkakereskedést. Ennél is látványosabb a külső nagy kommunikációs fal, amely 15-20 négyzetméteren hirdeti a cseh márka aktuális üzenetét.
A belső átalakítás hosszabb, költségesebb és komplexebb feladat, ezért a márka több időt adott a márkakereskedőinek ennek megvalósítására. Elegáns, minőségi padlóburkolat, korszerű bútorok, kényelmes fotelek várják majd az ügyfeleket, minden a minőségről szól. A már belsőleg is megújult szalonokban, mint például az új Miskolc Autónál, az ügyfelek hamarosan két várósarkot is birtokba vehetnek, az egyikben tanácsadó szakértő segítségével 3D-s képernyőn testre szabhatják álmaik Škodáját. De ha éppen szervizre várnak, akkor is kellemesen tölthetik el az idejüket, egy jó kávé elfogyasztásával és a nagysebességű wifi adta lehetőségek mellett, miközben gyermekük játszósarokban foglalhatja el magát. Közben aktuális ajánlatokat böngészhetnek és megismerkedhetnek a márka tartozék kínálatával is.
Ez a belső tér a ŠKODA Human Touch elnevezésű programját is megvalósítja, amelyben kifejezésre jut, hogy a márka szeretne minél közelebb kerülni emberileg az ügyfeleihez.
Tweet Megosztás Facebook-on Megosztás LinkedIn-en Vissza